Week 10 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu

Week 10

Blijf op de hoogte en volg Jorn

15 April 2013 | Ierland, Killarney

Zoo we zijn dan eindelijk op de helft dus het aftellen kan beginnen.

Afgelopen week was weer eens erg erg rustig dus ja dan is er ook erg weinig over te vertellen. Het enige wat ik deze week heb beleefd is dat ik dinsdag moest deelnemen aan een brand training wat voor het grootste gedeelte van het personeel was dus dat was wel interesand en goed.

Verder er was geen trouwerij dus geen banqueting en verder mocht ik weer om 8 uur weg en zelfs al een keer om half 7 dus dat is nooit erg.

Deze week is het ook weer rustig met werken en hebben we te horen gekregen dat we aankomende woensdag verplicht mee moeten om een beklimming van een berg en volgens mij gaan daar ook meer personeelsleden heen dus dat is opzich wel leuk

Het weekend natuurlijk nog opstap geweest en zondag was weer films en voetbal kijken.

Gegroet vanuit hier en tot volgende week!

• 16 April 2013 - 22:51

Bart En Froukje :

Jorn...... Je begint je verslagje met dat het aftellen is begonnen, maar je geniet er toch ook wel een beetje van alles om je heen????? Of mis je je vader en moeder een beetje????

• 17 April 2013 - 20:44

Jorn Palstra:

Jazeker genieten we er van!
    En neuh missen wat is dat dat doen we hier niet!