Laatste Reisverslag! - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu Laatste Reisverslag! - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu

Laatste Reisverslag!

Blijf op de hoogte en volg Jorn

05 Juni 2013 | Ierland, Killarney

Goede nacht trouwe volgers,

Hier dan het laatste verslagje uit Ierland, op 18 juni 6 uur in de ochtend zullen wij weer terug vliegen naar Nederland voor een goede 2 maanden om dan naar het mooie weer van Aruba te gaan met de lekkere Cocktails, witte stranden en weer een nieuwe stage rijker.

Ik kan hier een heel verslag neer typen over de laatste weken maar dat is niet meer nodig want we leren niks nieuws meer. Onze leraar is afgelopen week langs geweest en heeft ons de papieren gegeven om onze stage hier af te ronden dus dat zullen we dan maar gouw gaan doen en als het goed is gaat dat deze week gebeuren.

Verder zijn we weer verhuisd naar een huisje voor de laatste 3 weken wat zen voor en zen nadelen heeft het voordeel is dat je de ruimte hebt en het belangrijkst van allemaal een koelkast die je drinken koud het dus die is dan ook op ieder moment lekker gevuld met corona's en cola.

Op dit moment ben ik met men nachtshift bezig dus ik leer toch nog wel weer wat nieuws eigenlijk maar dat is niet zo heel erg veel. Het is de lobby schoonmaken, en verder wat controleer werk en verder is het eigenlijk niet zo veel het is dan ook een erg rustige nacht vandaag.
Ik hoop volgende week zaterdag men laatste werkdag ook in de nacht te mogen doen en ik denk ook wel dat dat moet lukken om zo ook nog eens een drukke nacht mee te maken.

Nou dit was men laatste verslagje vanuit Ierland en de nieuwe verslagen die getypt moeten worden zullen waarschijnlijk vanuit Aruba zijn.

Bedankt voor het lezen en gegroet!

• 05 Juni 2013 - 21:50

Bgbruinsma@gmail.com:

Dankje Jorn!!! Goede terug reis.