Week 14 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu

Week 14

Blijf op de hoogte en volg Jorn

12 Mei 2013 | Ierland, Killarney

Zooo er moet weer een verslag geschreven worden over afgelopen week.

Afgelopen week was een leuke week want de familie Palstra en Grietsje waren op bezoek dus dat was altijd leuk. Ze waren zaterdag aangekomen en vertrokken afgelopen zondag.

Maandag moest ik werken dus zijn men ouders met Corinda en Brend voor de ring of kerry gegaan en in de avond zijn we met zen alleen uit eten geweest.

Vanaf dinsdag was ik dan eindelijk vrij voor 3 dagen in deze dagen zijn we alleen nog naar de watervallen geweest waar we een wandeling van 2 uurtjes hebben gemaakt en verder zijn we veel uiteten geweest en hebben we het gewoon gezellig gehad. Ook heb ik er dan na 13 weken aan moeten geloven om te gaan zwemmen met een badmuts haha.

Vanaf zaterdag tot en moet woensdag hebben we weer in een appartement geslapen alleen nu niet met zen 2en en grietsje maar met 3 franse studenten uit parijs. Maar voor ons betekende het weer dat er een koelkast was dus dat er weer bier kon gedronken worden wat we dan natuurlijk ook hebben gedaan.

Vrijdag hebben we de familie en griestje uitgezwaaid en ben ik weer naar men kamer gegaan waar ik weer van een film heb genoten en in de avond moesten we aan het werk bij een ball maar dat was voor ons gewoon een diner.

Zaterdag weer vrij en vandaag een avond shiftje achter de receptie waar ik weer mooi gebruik maak van de rust om wat schoolwerk en dit verslagje te typen.

Vanaf volgende week mogen we waarschijnlijk 6 dagen in de week werken wat kan betekenen dat we over 5 weken klaar zijn.