Week 11 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu

Week 11

Blijf op de hoogte en volg Jorn

23 April 2013 | Ierland, Killarney

Zo week 11 zit er ook weer op even eens als de vorige week was het een verschrikkelijk saai weekje.

Wel hebben we weer wat meer gezien van de Ierse cultuur de eerste keer was woensdag deze dag moesten we met een duty manager en de porters manager mee te wandelen. We zouden eerst een berg beklimmen maar omdat het weer niet mee zat hebben we een wandeling in het bos gemaakt en hebben we nog wat van Muckross house mogen bekijken.

De tweede keer was de donderdag de dames hadden woensdag in de auto gezegd dat we mee moesten naar een traditioneel feest ofzo met Ierse dansen en muziek. Dus ja wij daar met hen naar toe was het dus enkel om wat meer mensen te krijgen haha. Het eerste deel waren kleine toneelstukjes van kinderen die in Frankrijk op school zitten en in Ierland waren, na wat gelachen te hebben was dat gelukkig voorbij en in het tweede deel kwamen er allemaal verschillende stukjes met Ierse tapdans gebeuren dat was wel grappig om te zien.

Vrijdag weer achter de Front Office en zaterdag moesten we als porters aan het werk dus ik stond bij de ingang van het hotel om de deur voor de gasten open te doen en hen helpen met de bagage en in de middag moesten we een zaal opbouwen.

In de avond even wat gegeten in een bar en in de avond een biertje gedaan in een kroeg.

Zondag uiteraard vrij en dan ook de gehele dag niks gedaan.

• 23 April 2013 - 19:45

Grietsje:

Over 1,5 week komen wij die kant op! Dan wordt het geen saaie week met hopelijk mooi weer!! :)

• 23 April 2013 - 21:53

Bart En Froukje:

Misschien word het met een tapdans lesje iets minder saai!! Ik denk wel dat je aanleg hebt.