Werkweek 4 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu Werkweek 4 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu

Werkweek 4

Blijf op de hoogte en volg Jorn

03 Maart 2013 | Ierland, Killarney

Zoo het vierde weekje zit er weer op en moest weer een verslagje komen over de afgelopen week.
Het was een leuk en saai weekje ik heb 3 dagen in de front office gestaan en 2 dagen in de conference op een bruiloft en op een ander diner van 400 man.

Roy was deze week ziek hij had een virusje opgelopen door domweg door te werken toen die al ziek was waardoor deze week ook direct al weer saaier werd omdat je niks kon doen.

Zaterdag was weer zo als normaal alleen begon ik me ook wat ziekjes te voelen met last van men keel en ik ben ook al zon 4 weken verkouden maar dat zal wel aan het weer en al liggen. Smiddags zijn we maar te voetballen gegaan op een knollen velt achtig rugby velt. Avonds zijn we maar weer gaan darten in de kroeg en avonds op stap. Omdat roy ziek was zouden we een nuchter avondje opstap gaan en met het darten hadden we het dan ook vol gehouden en na het bekijken van de scores en het gooien van de pijltjes kunnen de volgende keer gewoon beter weer op aan de drank gaan.

Toen we eenmaal in de club kwamen was roy zen beste idee maar om een tequilla te nemen waarna een whisky cola volgde en meerde desperados.

Vandaag zouden we uitslapen alleen werd dit onderbroken door roy we moesten zorgen dat we na de receptie kwamen ivm. met ons rooster omdat we nog niet ingepland waren en kwam het goede nieuws dat we moesten verhuizen naar de appartementen en onze koffers dus weer moesten gaan pakken.

Na dit gadaan te hebben kwamen we aan in ons appartement met ted de nacht portier voorop en toen we daar binnenkwamen werd et ons wel al snel duidelijk dat we een luxe vila hebben gekregen met wel 3 banken Simone ;). we hebben 3 kamers 2 badkamers een keuken eethoek en een woonkamer verdieping dus dat is allemaal prima te doen. Dus nu hopen dat we hier mogen blijven staan maar ben bang dat dat hem niet gaat worden.

Wel betekend deze wissel dat we alleen nog internet in de pauze's of in de hotelbar hebben dus dat is wel even een verschil.

Volgende week weer een verslag, en ik kan er echt niks meer van maken Heit.

Hulde!!

• 03 Maart 2013 - 20:52

Heit:

Hey Jonnie, leuk verslag ik mis de verhalen over het sporten zoals hardlopen je schaats trainingen enz. enz. Zet je er ook nog foto's bij? Is leuk voor de anderen. Meer nieuw heb ik niet want we hebben vandaag geskiped dus over van hoe en wat hier ben je op de hoogte. Nou tot volgende week. Heit

• 04 Maart 2013 - 20:28

Bart En Froukje:

Vergeet je ook niet de omgeving een beetje te verkennen!!! Groetjes van ons

• 07 Maart 2013 - 20:36

Palstradrachten:

hallo jongens

we hebben het verslag gelezen erg leuk pas goed op jullie zelf ,hebben jullie geen heim wee,al een leuke voetbal wedstrijd bij gewoond ,als de temreatuur het toe laat ga ik zaterdag naar dewedstrijd heerenveen -psv verder is hier alles het zelfde, jorn tot weder horen groeten pake en bep.