Second week - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu Second week - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Jorn Palstra - WaarBenJij.nu

Second week

Blijf op de hoogte en volg Jorn

17 Februari 2013 | Ierland, Killarney

Zo de tweede week zit er weer op ik had al wat verteld over maandag en dinsdag en daarnaast moest ik ook nog van woensdag tot zaterdag achter de Front office zitten. Woensdag was weer zon saai dagje weinig te doen bijna geen arrivals en een tiental departures dus ja daar word je ook niet zo heel vrolijk van!

Donderdag en vrijdag werden het er al meer en zaterdag was het voor mij de drukste dag die ik mee gemaakt heb. Ik merk wel dat ze zich hier wel snel stressen niet best eigenlijk.. Inmiddels gaat het erg goed achter de Front Office mensen inchecken is geen probleem meer en uitchecken ook niet dus daar zijn ze wel blij mee.

Aankomende week staan we dagen front office dat zijn voor mij dinsdag, donderdag en vrijdag en zaterdag staan we weer op een bruiloft dus dat zal ook wel leuk worden.

Gisteren zijn we weer mooi opstap gegaan en hebben we weer mooie dingen beleeft. Nu een dagje niks doen en misschien vanmiddag nog even te sporten.

Kort verslag vanuit Ierland weinig beleeft deze afgelopen week, groeten aan iedereen daar in Nederland en btw. ik meende dat het hier altijd regende en kut weer hier kut weer daar ik moet zeggen dat het hier en niet koud is en het wel regent maar niet zo erg als in Nederland dus geniet nog maar een beetje van het winterse weer daar ;)

• 17 Februari 2013 - 16:03

Heit:

Mooi dat het je goed gaat. Wat voor leuke dingen hebben jullie dan beleefd? Hebben jullie al eens wat van de omgeving gezien? Hier veder ook alles goed en tot volgende week. Heit

• 17 Februari 2013 - 19:48

Remco & Hilly:

Mooi dat jullie je zo vermaken.zo'n bruiloft lijkt me ook wel tof maar wel stressen wat werk aan gaat. Ben je al gewend aan het Engelse bier? Valt me mee dat het daar redelijk weer is,ik ben in Schotland geweest. Daar was het aardig kl...te weer. Nou Jorn ik weet niets meer spreek(mail) je later Gr. Uit joure.

• 17 Februari 2013 - 23:06

Froukje En Bart:

Je hebt leuke dingen met stappen beleefd of gedaan. ?......................Wat dan Jorn?????????

• 20 Februari 2013 - 01:03

Jorn Palstra:

We beleven hier alleen maar mooie dingen, en vooral met stappen iedereen kijkt je aan en de wat jongere jongetjes proberen wel is wat ruzie te zoeken en verder beleven nog vele meerdere dingen! Neee het engelse bier laten we maar schieten Bulmers dat vinden wel een akelig lekker biertje hier..

• 23 Februari 2013 - 14:43

Ljibbe :

Het is wat Froukje en Bart zeggen, wat dat Jorn ???????????

• 24 Februari 2013 - 10:03

Bertus Boezenkool:

Beste Jorn, fijn dat je het zo naar de zin hebt in Ierland. Geniet van alles wat op je pad komt.
    Heerenveen heeft gisteravond nipt gewonnen! Gefeliciteerd! Denk alvast even aan vanmiddag 14.30 uur, wanneer Ajax(je weet wel, in dat stadion met een dak erop) bij psv langszij komt.
    In Ierland zijn ze gewend dat ze bij het uitchecken gegroet worden met bye bye m.....fucker, maar dat wist je waarschijnlijk al door je opleiding. Verder is het erg plezierig, dat je je zo goed vermaakt met de Ierse vrouwtjes. Ruiken ze anders dan de Friesche?
    Jorn, namens ons allemaal veel plezier en succes de komende tijd,
    Groet, Marc, Ellen, Maurits, Sebastiaan en Famke.

• 25 Februari 2013 - 16:27

Jorn Palstra:

Beste familie Breitsma,
    Ja mooi om dat hier in Ierland op teletekst te lezen om een uurtje of 4! Die zogenaamde club met dat dak erop? vast bang voor een beetje regen en sneeuw heeft gelijk gespeeld en zodoende psv toch niet voorbij gegaan en ja ik moest natuurlijk direct aan jullie denken..
    Verder ruiken de vrouwtjes inderdaad wat anders dan de friesche en ze worden er ook niet knapper op!

Groeten vanuit Hier!